Η Τραγουδίστρια Των Cay Πέθανε Από Χτύπημα Λεωφορείου - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Η Τραγουδίστρια Των Cay Πέθανε Από Χτύπημα Λεωφορείου


Η Anet Mook, που ήταν τραγουδίστρια και κιθαρίστας το 1990 στην μπάντα Cay, πέθανε. Η μουσικός χτυπήθηκε από λεωφορείο στην πατρίδα της την Ολλανδία και έχασε τη ζωή της.

Ο Sean Organ ο ιδρυτής του συγκροτήματος ανακοίνωσε το θάνατο της Anet μέσα από το Blog του. Επίσης, ο drummer Mark Bullock έγραψε ένα κείμενο αφού έμαθε για τον θάνατό της. Είπε χαρακτηριστικά: "Μου ράγισε η καρδιά όταν έμαθα ότι η Anet πέθανε. Όχι μόνο επειδή μου λείπει προσωπικά ή επειδή είμασταν οι καλύτεροι φίλοι, αλλά επειδή μαζί με την ίδια έφυγε και ένα πολύ καλό πάθος. Μπορεί να μην μου άρεσε και πολύ, αλλά έχω πολύ σεβασμό για την Anet Mook. Ήταν η τραγουδίστριά μου και λυπάμαι που δεν θα ξανακούσω την ωραία φωνή της."

R.I.P. Anet Mook.





Steve Xanthis

Δεν υπάρχουν σχόλια: