Αποκλειστική Συνέντευξη Των Seduce The Heaven Στο Rock N' Roll Town - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Αποκλειστική Συνέντευξη Των Seduce The Heaven Στο Rock N' Roll Town


Το συγκρότημα από την Αθήνα, Seduce The Heaven, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο Rock N' Roll Town. Δημιουργήθηκε το 2009 και αποτελείται από τον Alex Flouro στην κιθάρα, την Elina Laivera στα φωνητικά, τον Vageli Kolio στις φωνητικά (κραυγές), τον Christos Kollia στο μπάσο, τον John Thomas στα drums και το John Mcri στην κιθάρα (στα live).

RNRT : Πώς αποφασίσατε να φτιάξετε τους Seduce The Heaven;

Alex : Το συγκρότημα θεωρητικά ξεκίνησε το 2009. Δεν υπήρξε κάποια συγκεκριμένη απόφαση για το ξεκίνημα. Κάποιοι φίλοι με κατεύθυναν ακουστικά προς τον κόσμο του μελωδικού death και metalcore στα μέσα εκείνης της χρονιάς, τα οποία ως είδη μουσικής δεν άκουγα ιδιαίτερα παλιότερα. Ενθουσιάστηκα γιατί ήταν κάτι καινούριο για εμένα και κάποια στιγμή έκανα μία προσπάθεια να γράψω βάσεις για 2-3 καινούρια  κομμάτια σε αυτό το είδος πειραματικά. Ανακάλυψα ότι επειδή το συγκεκριμένο είδος ήταν κάτι εντελώς φρέσκο και καινούριο για εμένα, είχα πολλές ιδέες τις οποίες μπορούσα να εκμεταλλευτώ με καλό ακουστικό αποτέλεσμα χωρίς να πέσω σε παγίδες όπως να νιώσω κάποια στιγμή ότι επαναλαμβάνω τον εαυτό μου ή ότι το τάδε κομμάτι μου θυμίζει κάτι άλλο συγκεκριμένο το οποίο έχω ακούσει ξανά σε ένα είδος το οποίο είναι τετριμμένο πλέον στα αυτιά μου. Τα 3 κομμάτια δημιουργήθηκαν λοιπόν ως βάση. Η ιδέα της μπάντας όμως ήρθε λίγο μετά.
Το πρόβλημα σε αυτού του είδους τις μπάντες είναι να υπάρχει πέρα από το μουσικό κομμάτι μία ταυτότητα όσο αφορά το τραγουδιστικό μέρος, κάτι το οποίο με προβλημάτισε αρκετά για μερικούς μήνες έχοντας τις βάσεις των κομματιών στα χέρια. Η Elina έλυσε αυτό το πρόβλημα για εμένα δημιουργώντας υπέροχες φωνητικές μελωδίες πάνω τις μουσικές βάσεις που είχα φτιάξει και ολοκληρώνοντας κατά κάποιο τρόπο το ακουστικό αποτέλεσμα των κομματιών. Η ιδέα της εναλλαγής καθαρών και brutal φωνητικών ήταν ήδη κάτι το οποίο έβρισκα πολύ ενδιαφέρον από τις μπάντες που συνάντησα στο συγκεκριμένο είδος μουσικής αν και κάπως τετριμμένο ξανά το γεγονός ότι κατά την πλειοψηφία ήταν 2 αντρικές χροιές. Όταν πάλι υπήρχε μία γυναικεία και αντρική χροιά δεν έτυχε πότε να βρω έναν συνδυασμό που μου δίνει και μουσικά και φωνητικά αυτό που είχα στο μυαλό μου ως ιδανικό <<πάντρεμα>>. Οπότε κάπου εκεί άρχισε η αναζήτηση για την δεύτερη φωνή, η οποία τελικά καλύφτηκε εύκολα από τον Vageli Kolio  τον οποίο γνώριζα ήδη από τις προηγούμενές του δουλειές με τους God Fear None και Audioblast. Η βασική δομή της μπάντας δημιουργήθηκε κάπου εκεί δίνοντας ένα πλήρες ακουστικό αποτέλεσμα. Στους επόμενους μήνες υπήρξε μία αναζήτηση για τους υπόλοιπους κατάλληλους μουσικούς που θα πάλιωσαν το σχήμα οι οποίοι τελικά ήταν οι : Chris Kolias στο μπάσο, John Thomas στα τύμπανα και ο John Mcris σε επιπλέον κιθάρες για τα live μας.
Από εκεί και πέρα μπήκε ένα πλάνο για την πλήρη συγγραφή του πρώτου μας δίσκου και αυτή την στιγμή βρισκόμαστε οντά στην ολοκλήρωση του.


RNRT : Από ποια ηλικία ξεκίνησε ο καθένας από εσάς να ασχολείται με την μουσική;

Alex : Όλοι μας είμαστε ενεργοί μουσικοί εδώ και αρκετά χρόνια είτε σε ερασιτεχνικό ή επαγγελματικό επίπεδο, ασχολούμαστε με την μουσική και διάφορα σχήματα γενικότερα από μικρές σχετικά ηλικίες. Εγώ για παράδειγμα ξεκίνησα να παίζω κιθάρα το 1990 στα 10-11 μου χρόνια και ένα χρόνο αργότερα ξεκίνησα να παίζω με την πρώτη μου μπάντα και αρκετές άλλες που ακολούθησαν μετά. Μεγαλύτερο σημείο αναφοράς προφανώς είναι οι Fragile Vastness με τους οποίους κυκλοφορήσαμε δύο full album τα οποία είχαν μία αρκετά καλή πορεία στο χώρο. Με την συγκεκριμένη μπάντα υπάρχουν κάποια σχέδια για μία μελλοντική κυκλοφορία.

Elina : Η πρώτη μου επαφή με την μουσική ήταν στην ηλικία των 6 και συγκεκριμένα μέσα από μαθήματα κλασσικού πιάνο. Πήγα σε μουσικό σχολείο, είμαι μέλος του Αθηναϊκού χορωδιακού συνόλου και τον τελευταίο χρόνο παρακολουθώ μαθήματα κλασσικού τραγουδιού αν και ουσιαστικά τραγουδάω από όσο μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου.

Alex : Ο Vagelis και ο John Thomas έπαιζαν μαζί με τις 2 μπάντες που ανέφερα παραπάνω για τον Vageli οπότε και εκείνοι γνωρίζονται αρκετά χρόνια και συμμετείχαν σε μπάντες από μικρότερες ηλικίες. Με τον Chris παίζαμε παλιότερα σε μία μπάντα διασκευών και από τότε γνώριζα πως όντας μικρός σχετικά σε ηλικία είχε πάρα πολλές δυνατότητες για κάποια μελλοντική δουλεία και τελικά είχα δίκιο. Ασχολείται από μικρός με το μπάσο και διάφορα σχήματα και μπορώ να πω πως ότι είναι από τους πίο ταλαντούχους μπασίστες που έχω γνωρίσει ποτέ μου.
Ο John Mcris πάλι έχει και αυτός την δική του ιστορία ως κιθαρίστας των Ανώριμων με την οποία έχουν μία αρκετά μεγάλη δισκογραφία και βρίσκονται στον χώρο εδώ και αρκετά χρόνια.


RNRT : Τι σημαίνει η μουσική για εσάς;

Elina : Είναι κάτι με το οποίο αρχίζω, διανύω και κλείνω την μέρα μου, ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ύπαρξης μου γενικότερα. Έχω την ανάγκη καθημερινά να τοποθετώ οποιοδήποτε συναίσθημα μέσα στα πλαίσια αυτής της μορφής τέχνης, με εκφράζει απόλυτα και με ολοκληρώνει, χρησιμεύει σαν κινητήρια δύναμη όλων όσων σκέφτομαι και πράττω, καθορίζει το πως αντιλαμβάνομαι γενικότερα τα πράγματα γύρω μου.

Alex : Για εμένα ισχύει πολύ απλά αυτό που λέμε <<Music Is My Life>>. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνει οτιδήποτε άλλο ως ευχαρίστηση ή μέσο διαβίωσης πέρα από τη μουσική. Ακούω, ενημερώνομαι και ασχολούμαι με μουσικά θέματα καθημερινά όχι γιατί είναι πλέον μέρος της <<δουλείας>> μου, αλλά πολύ απλά γιατί δεν μπορώ να μην έχω την μουσική στη ζωή μου για να λειτουργήσω.


RNRT : Τώρα ετοιμάζεστε να κυκλοφορήσετε ένα album....Πώς αισθάνεστε για αυτό;

Alex : Είμαι γενικά πολύ περήφανος και ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα που προκύπτει από τη δουλεία μας. Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα όταν μπορείς πλέον να δεις τα αποτελέσματα ενός μουσικού οράματος που είχες κάποια στιγμή στο μυαλό σου και να το βλέπεις σιγά σιγά να πραγματοποιείται και να παίρνει την τελική του μορφή. Η πραγματοποίηση μίας ιδέας δηλαδή και όλη η διαδικασία της πορείας αυτής. Τα ενδεικτικά σχόλια που παίρνουμε μέχρι στιγμής μόνο ενθαρρυντικά μπορούν να θεωρηθούν. Ελπίζουμε πώς η πορεία μας ως καινούριο σχήμα θα είναι ανάλογη με την ολοκλήρωση της δουλειάς μας.

Elina : Και εγώ με την σειρά μου νιώθω πολύ περήφανη για αυτό μας το δημιούργημα, είμαι αισιόδοξη, γεμάτη όρεξη για δουλεία και εξέλιξη. Αυτό το album είναι και η πρώτη μου στενή επαφή με το συγκεκριμένο είδος, ξεκίνησε σαν ένας πειραματισμός δυνατοτήτων και ιδεών που κατέληξε να αποτελεί μεγάλο δημιουργικό πάθος. Όσο υπέροχη εμπειρία ήταν η δημιουργία αυτού του album, τόσο υπέροχα νιώθω και τώρα που βλέπω το τελικό αποτέλεσμα.


RNRT : Ποια είναι τα αγαπημένα σας συγκροτήματα;

Elina : DELAIN, Evanescence, Nightwish, ReVamp, Within Temptation, Aghora.

Alex : Έχω περάσει πιθανότατα από στάδιο και παρακλάδι της Blues και Rock σκηνής έως και Death Metal πλέον. Οι μπάντες και οι καλλιτέχνες, οι οποίοι είναι πιθανότατα εκατοντάδες για να αναφερθούν  και από όλα τα είδη μουσικής. Από τα συγγενικά είδη και πιθανότατα ως επιρροές για την συγκεκριμένη δουλειά και το μουσικό της κομμάτι θα μπορούσα να αναφέρω τους Scar Symmetry, Killswitch Engage, In Flames, Soilwork, Pantera, Disturbed, Dream Theater, Slipknot.
Η Elina όπως αναφέρει έχει πολύ πιο << συμφωνικού >>> είδους ακούσματα οπότε το αποτέλεσμα που προκύπτει στη δουλεία μας είναι μεν αρκετά τεχνικό και επιθετικό, αλλά ταυτόχρονα πολύ λυρικό και μελωδικό.


RNRT : Με ποιους καλλιτέχνες ή με ποιο συγκρότημα θα θέλατε να παίξετε μαζί στην σκηνή κάποτε;

Alex : Πιθανότατα με όλα τα ονόματα τα οποία αναφέραμε και οι δυο μας στην παραπάνω ερώτηση. Βέβαια όπως αναφέραμε, είμαστε fan της μουσικής και θα ήταν χαρά μας να μοιραστούμε την σκηνή με οποιονδήποτε άλλο καλλιτέχνη που θαυμάζουμε ακόμα και ας μην είναι απόλυτα συγγενικό το άκουσμα των δύο σχημάτων. Μερικές φορές η ποικιλομορφία σε ένα live μπορεί να είναι αρκετά ευχάριστη. Αρκεί να έχουν κάτι να προσφέρουν στο stage όλα τα σχήματα.



Elina
: Δίνουμε θερμά συγχαρητήρια για τη δουλειά σας και ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον. Είναι μεγάλη μας χαρά να παρουσιάζουμε τη δουλεία μας σε μία τόσο άρτια οργανωμένη σελίδα.

Alex : Σας ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που μας δίνετε να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας στους αναγνώστες σας πριν ακόμα ολοκληρωθούν τα βήματα όλης αυτής της προσπάθειάς μας.


Το Rock N' Roll Town ευχαριστεί τους Seduce The Heaven για την συνεργασία και τους εύχεται καλή πορεία και πολλές επιτυχίες.

Το συγκρότημα μπορείτε να το βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους :

MySpace Profilehttp://www.myspace.com/seducetheheavenmetal
Facebook Page: http://www.facebook.com/pages/Seduce-The-Heaven/124554620964032
Twitter Profilehttp://twitter.com/#!/SeduceTheHeaven




Steve Xanthis

Δεν υπάρχουν σχόλια: