Αποκλειστική Συνέντευξη Του Lazy Dalagan Στο Rock N' Roll Town - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Αποκλειστική Συνέντευξη Του Lazy Dalagan Στο Rock N' Roll Town


Ο κιθαρίστας από την Ελβετία, Lazy Dalagan, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο Rock N' Roll Town. Γεννήθηκε το 1982 και εκτός από κιθαρίστας είναι επίσης συνθέτης, συγγραφέας και τραγουδιστής.

RNRT : Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την μουσική;

Dalagan : Hey hey! Πάντα με προσέλκυε η μουσική και ο κόσμος γύρω της, επειδή οι γονείς μου ήταν καλλιτέχνες. Είχα την ευκαιρία να ξεκινήσω κλασική κιθάρα στην ηλικία των 9, και μερικά χρόνια μετά έλαβα την πρώτη ηλεκτρική κιθάρα μου από τη μαμά μου, και αυτή είναι ακόμα η κιθάρα που παίζω. Τώρα ξέρω ότι ποτέ δεν θα μπορούσα να κάνω και κάτι άλλο στη ζωή μου, η μουσική είναι λόγος μου για να ζήσω.


RNRT : Παίζεις ήδη κιθάρα, τραγουδάς, συνθέτης και είσαι συγγραφέας επίσης....Έχεις σκεφτεί ποτέ να παίξεις κάποιο άλλο μουσικό όργανο;

Dalagan
: Το πρώτο μου όργανο ήταν τα drums, ήμουν 7, επειδή ο πατέρας μου ήταν ένας blues drummer. Ξέρεις, μπορείτε να περάσεις μια ζωή να δουλεύεις σε ένα όργανο, και ποτέ δεν θα είσαι master σε αυτό. Οι δυνατότητες στο να παίζεις είναι τόσο απέραντες. Θα ήθελα να μάθω άλλα όργανα (όπως το τρίγωνο hahaha!) αλλά δυστυχώς μεταξύ από το να γράφω τραγούδια, συναυλίες, κλπ....Δεν έχω χρόνο να κάνω τίποτα άλλο.


RNRT : Σου άρεσε κάποιος κιθαρίστας από μικρή ηλικία και ήθελες να του μοιάσεις;

Dalagan : Αυτό είναι σίγουρο! Η πρώτη φορά που είδα Slash (από Guns n Roses) στην τηλεόραση, το πώς έπαιζε η κιθάρα στο "November Rain" σκέφτηκα, δεν ήθελα να γίνω αστροναύτης ή έστω πιλότος μαχητικού! Θα γίνω ένας rockstar, σαν αυτόν hahahah!


RNRT : Τώρα είσαι σε μία μπάντα την "Dalagan"....Ποια είναι η γνώμη σου για την μπάντα;

Dalagan : Στην καριέρα μου εργάστηκα για πολλούς καλλιτέχνες, συγκροτήματα, rock όπερα, και ούτω καθεξής, ως session μουσικός, και μου αρέσει να δουλεύω με άλλους αλλά, η Dalagan, είναι το δικό μου συγκρότημα, που μπορώ να κάνω τα πράγματα όπως εγώ τα ακούω στο κεφάλι μου! Συνθέτω τη μουσική όπως αισθάνομαι, γράφω τα λόγια που με αγγίζουν και επιλέγω μουσικούς με τους οποίους θέλω να παίξω....Για μένα είναι ένα όνειρο να εργάζομαι έτσι. Είμαι πραγματικά υπερήφανος για το πλήρωμα του Dalagan και τη δουλειά που κάνουμε.


RNRT : Πριν από λίγες μέρες παίξατε στο "Venoge Festival"....Ποια ήταν τα συναισθήματά σας για αυτή την εμπειρία;


Dalagan
: Ναι, πράγματι, οι Dalagan ήταν headlining στο Festival Venoge, και έβαλε φωτιά εκεί hahah! Πραγματικά εκτίμησα ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι είχαν έρθει σε μας, διότι ήταν η πρεμιέρα νέου show, πριν από τον ερχομό της περιοδείας (η οποία βρίσκεται ακόμα σε σχεδιασμό). Η ενέργεια της μπάντας ήταν πραγματικά καλή και υπήρχε ένα διαδραστικό ακροατήριο!


RNRT : Ποιο live έχει <<σημαδέψει>> τη ζωή σου;

Dalagan
: Πριν από δύο χρόνια, έπαιξα σε ένα φεστιβάλ του Βελιγραδίου στη Σερβία μπροστά σε 200.000 ανθρώπους, βρήκα αυτή την εμπειρία πραγματικά καταπληκτική και κρατώ μία πραγματικά cool ανάμνηση! Αλλά, ξέρετε, με τόσους πολλούς ανθρώπους, το κοινό είναι τόσο μακριά και έτσι θεωρώ ότι είναι δύσκολο να ανταλλάξω τα συναισθήματα με αυτούς, προτιμώ ακόμα τα μικρότερα live, σου επιτρέπουν να είσαι πιο κοντά στους ανθρώπους.



Dalagan : "Rock N' Roll Town" τα πάντα είναι σε αυτή τη φράση είναι ο Steve! Αλλά πού είναι αυτή η πόλη!; Θέλω να έρθω! hahah! Το blog σας είναι τόσο cool, δυστυχώς δεν καταλαβαίνω ελληνικά! hahah! Ελπίζω οι Dalagan να έρθουν στην περιοχή σας, μου αρέσει η Ελλάδα, είναι μια όμορφη χώρα....αλλά δεν θέλω να δω την Αθήνα και πάλι, θέλω να δω το Rock N' Roll Town!


Το Rock N' Roll Town ευχαριστεί τον Lazy Dalagan για αυτή την συνεργασία και του εύχεται καλή πορεία και πολλές επιτυχίες.

Τον Lazy Dalagan μπορείτε να τον βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους :

Official Site: http://www.dalagan.com/
MySpace Profile: http://www.myspace.com/dalaganofficial
Facebook Group: http://www.facebook.com/groups/155296179316/




Steve Xanthis

Δεν υπάρχουν σχόλια: