Αποκλειστική Συνέντευξη Του Anastasio Farini Στο Rock N' Roll Town - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Αποκλειστική Συνέντευξη Του Anastasio Farini Στο Rock N' Roll Town

Ο κιθαρίστας από την Θεσσαλονίκη, Anastasio Farini, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη  στο Rock N' Roll Town. Γεννήθηκε το 1975 και είναι ένας ταλαντούχος βιρτουόζος κιθαρίστας που συνδυάζει neoclassical shred solos με μελωδικό hard rock ύφος.

RNRT : Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την μουσική;

Anastasio Farini : Ξεκίνησα από πολύ μικρός να ακούω Rock, με εντυπωσίαζε ο ήχος της κιθάρας και τα solos και έτσι μου γεννήθηκε η επιθυμία να μάθω και εγώ κιθάρα.


RNRT : Ποια ήταν η αντίδραση των γονιών σου όταν τους είπες ότι αυτό είναι το πάθος σου και ότι με αυτό θες να ασχολήθεις περισσότερο από όλα στην ζωή σου;

Anastasio Farini : Οι γονείς μου με στήριξαν από την πρώτη στιγμή με όλες τους τις δυνάμεις, παρ'ολο που δεν ήταν κανένας τους μουσικ'ος. Μου αγόρασαν την πρώτη μου κιθάρα η οποία ήταν κλασσική και με ξεκίνησαν ιδιαίτερα μαθήματα. Το πάθος μου όμως για την Rock μουσική και τον ηλεκτρικό ήχο της κιθάρας ήταν τόσο μεγάλο που ανάγκασαν τους γονείς να με ξεκινήσουν παράλληλα και μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας!!!!


RNRT : Ποια συγκροτήματα άκουγες μικρός και σε ποιον μουσικό ήθελες να μοιάσεις;

Anastasio Farini
: Τρελαινόμουν για Deep Purple, Whitesnake, Bon Jovi, Tesla, Slaughter-Poison κ.λ.π.


RNRT : Πλέον βγάζεις δικά σου τραγούδια....Ποιο είναι το αγαπημένο σου;

Anasasio Farini
: Είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιο, όλα μου αρέσουν το ίδιο πολύ και επιθυμία μου είναι και ο κόσμος να τα αγαπήσει όλα το ίδιο.


RNRT : Ετοιμάζεις κάποια δουλειά αυτόν τον καιρό;


Anastasio Farini : Ναι. Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει ένα cd single με τίτλο Lil' Angel όπου θα περιέχει 4 κομμάτια. 1) Lil' Angel   2) Like My Way Of Love   3) Sweet Lovin' Girl   4) Prelude (instrumental)

RNRT : Με ποιον μουσικό η συγκρότημα θα ήθελς να συνεργαστείς;

Anastasio Farini
: Είναι πάρα πολλά τα συγκροτήματα που θα ήθελα να είχα την τιμή να συνεργαστώ προστιγμήν όμως επικεντρώνω την προσπάθεια μου στο δικό μου project.




Anastasio Farini : Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την φιλοξενία. Κάνετε μία αξιέπαινη προσπάθεια και σας εύχομαι πάντα να ξεχωρίζετε.



Το Rock N' Roll Town ευχαριστεί τον Anastasio Farini για αυτή την συνεργασία και του εύχεται καλή πορεία και πολλές επιτυχίες.

Τον Anastasio Farini μπορείτε να τον βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους :

Facebook Profile: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000269303503
Myspace Profile
: http://www.myspace.com/anastasiofarini
Reverbnation: http://www.reverbnation.com/anastasiofarini




Steve Xanthis

Δεν υπάρχουν σχόλια: