Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012

Bring Back The Old Linkin Park


Και εκεί που κάθεσαι και ακούς ραδιόφωνο <<αράζωντας την πέτσα σου>> πέφτει κομμάτι των Linkin Park. Και όταν λέω των Linkin Park δεν εννοώ των τωρινών Linkin Park, αλλά των Linkin Park επι εποχής "Hybrid Theory", μόλις είχαν ξεκινήσει δηλάδη.

Έτσι, όταν ξεκινάει το κομμάτι σηκώνεσαι και το τιμάς έτσι όπως εσύ ξέρεις, δηλαδή αρχίζεις να χτυπιέσαι και να τραγουδάς. Τα χρόνια όμως περνάνε, οι εποχές αλλάζουν και στον χώρο της μουσικής υπάρχει περισσότερη μαζοποίηση και εμπορευματοποίηση. Δεν αντιλέγω ωραίο που αλλάζουν οι εποχές, αλλά όπως λέει και ο λαός ο παλιός είναι αλλιώς. Και ναι θα μπω και εγώ σε αυτό το <<τρυπάκι>> της διαχώρησης των Linkin Park στους παλιούς και καινούργιους Linkin Park και έχω κάθε δικαίωμα να το κάνω γιατί και εγώ κάποτε άκουγα τρελά Linkin Park, τραγουδαγα τα κομμάτια τους και εξακολουθώ να έχω όλα τα album τους(όλα με βάση τους παλιούς Linkin Park) σε αυθεντική μορφή καθώς έσκασα τα λεφτά μου για να πάρω τα cd τους και τα dvd τους, αν και δυστυχώς δεν έτυχε να παώ σε καμία από τις δύο συναυλίες που πραγματοποίησαν στην χώρα μας.

Αφού σας ανέφερα τα δικαιολογητικά μου λοιπόν ήρθε η ώρα να υποστηρίξω τους παλιούς καλούς Linkin Park. Guys θέλετε δεν θέλετε οι καλοί παλιοί Linkin Park, οι οποίοι ήταν από τους λίγους που κατάφεραν να συνδυάσουν το alternative rock με μία πινελιά της rap σταματάνε στον δίσκο "Minutes To Midnight". Βασικά και αυτός ο δίσκος είναι λίγο <<φθαρμένος>>! Και τι εννοώ με το φθαρμένος; Εννοώ ότι έχει κάποια τραγούδια τους παλιού στυλ όπως το "Given Up", το "No More Sorrow", το "What I've Done" και άλλα 2-3, όμως σου πετάει και κάποια τραγούδια διαφορετικού στυλ από το στυλ που ξέραμε σαν να σου λέει "Fan των Linkin Park ετοιμάσου να υποστείς τις συνέπειες της εμπορευματοποίησης και αν δεν σου αρέσει στα κάκαλα μου σε γράφω, γιατί εγώ και πάλι λεφτά θα βγάλω ακόμα και αν παίξω το "Μία Κότα Στρουμπουλή" του Νίκου Γούναρη σε μορφή όπερας με λίγο Heavy Metal.

Έτσι το συγκρότημα έχασε πολλούς fan, οι οποίοι αντικαταστάθηκαν από κοπέλες οι οποίες χαίρονται που ο αγαπημένος τους Chester και ο Mike έγιναν ευαισθητούληδες (καλό να είσαι ευαίσθητος αλλά και αυτό έχει τα όρια του). Άμα έχεις βυζιά και μουνί κερδίζεις περισσότερα, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θεμα. Ας μην ξεφεύγουμε όμως! Που ήμουν; Α ναι! Πλέον, οι Linkin Park ηρέμησαν, έγιναν <<αγκαλίτσες>> και δεν είναι οι alternative underground που στα τραγούδια τους χτυπιόσουν. Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο, ωραία και τα τωρινά τραγούδια τους αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ!!!!

Γιαυτό, Bring Back The Old Linkin Park για να ακούμε κομμάτια όπως το "In The End", το "Numb", το "Faint", το "Somewhere I Belong" και πολλά άλλα γιατί αλλιώς Los Boulos....!!!!




Rock N' Roller   

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates