Αποκλειστική Συνέντευξη Του Martin Creek Στο Rock N' Roll Town - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Αποκλειστική Συνέντευξη Του Martin Creek Στο Rock N' Roll Town


Ο μουσικός από την Γερμανία, Martin Creek, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο Rock N' Roll Town. Γεννήθηκε το 1985 στην Χαϊδελβέργη και ασχολείται με το τραγούδι και με το γράψιμο στίχων.

RNRT : Πόσο χρονών ήσουν όταν συνιδητοποίησες ότι θες να γίνεις επαγγελματίας μουσικός;

Martin Creek
: Δεν θα έλεγα ότι είμαι επαγγελματίας μουσικός εν τέλει. Εξακολουθώ να έχω τόσα πολλά πράγματα να μάθω, αλλά άρχισα να γίνομαι επαγγελματίας, όταν ήμουν περίπου 20. Αυτή ήταν η στιγμή που η Solo δουλειά "Martin Creek" άρχίσε.


RNRT : Σε υποστήριξαν οι γονείς σου για αυτή την απόφαση;

Martin Creek : Ειλικρινά δεν ξέρω, αλλά πάντα με την υποστήριζαν στη μουσική μου. Εξακολουθώ να εργάζομαι, όπως όλοι οι άλλοι σε μια δουλειά πλήρους απασχόλησης, έτσι πρέπει να περάσω πολύ χρόνο τα βράδια για να εργαστώ στη μουσική μου. Νομίζω ότι όσο εργάζομαι σε μια κανονική δουλειά, οι γονείς μου δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα με αυτό.


RNRT : Θα πρότεινες σε έναν έφηβο να γίνει επαγγελματίας μουσικός;

Martin Creek : Όχι. Εγώ άρχισα όταν ήμουν παιδί στο σχολείο με πιάνο, αλλά για να παίξω  Μπετόβεν και άλλα δεν με ικανοποιούσε. Όταν είσαι έφηβος μέχρι την ηλικία των 16 ετών κάνεις άλλα πράγματα όπως το να βγαίνεις έξω με φίλους, να παίξεις ποδόσφαιρο, κορίτσια. Μόνο όταν άρχισα να παίζω στο σχολικό συγκρότημα και αργότερα με το δικό μου, που με καθοδήγησαν με τον τρόπο που είμαι τώρα.


RNRT : Προτιμάς να είσαι solo ή με μπάντα;

Martin Creek : Αυτό είναι δύσκολο. Μου αρέσει πολύ να παίζω σε μπάντα γιατί μαθαίνεις πάντα κάτι νέο, να είσαι δημιουργικός με τους άλλους και να είσαι στη σκηνή με το συγκρότημα είναι καλύτερο από όταν είσαι solo. Αλλά επίσης μου αρέσει να είμαι solo γιατί μπορεί να γίνει διαχείριση του χρόνου σου από τον εαυτό σου. Αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα.



RNRT : Το 2011 κέρδισες το βραβείο "MMM- Fan Award 2011"....Πώς νιώθεις γιαυτό;

Martin Creek : Ήταν τόσο καλό, ιδίως για τη σκληρή δουλειά πριν. Ακόμα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι το κατάφερα για να είναι κάτω από τις τελευταίες 5 μπάντες. Αλλά χωρίς τους fan μου δεν είχα πάρει αυτό το βραβείο. Έτσι, είναι καλό να γνωρίζω ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι γουστάρουν αυτό που κάνω και αυτός είναι ο μεγαλύτερος λόγος για να συνεχίσω.


RNRT : Θα κυκλοφορήσεις κάποιο album μέσα στο 2012;

Martin Creek : Ναι. Ελπίζω να μπορέσω να το κυκλοφορήσω το 2012. Υπάρχει τόσο πολλή δουλειά να κάνουμε επειδή θα είναι διαφορετικό από το πρώτο μου EP "Where Do I Belong". Επίσης χρειάζεται χρήματα επειδή μπορώ να δουλέψω μόνο τα βράδια και τα σαββατοκύριακα, είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσω. Αλλά έχω έναν πολύ επαγγελματία κιθαρίστα που εργάζεται μαζί μου και όλη την υποστήριξη από τους fan μου. Νομίζω ότι θα τα καταφέρω.

RNRT : Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Martin Creek : Το album βέβαια και έχω αρκετά τραγούδια για να παίξω στη σκηνή. Οπότε ελπίζω ότι μπορώ να κάνω μια μικρή περιοδεία για την κυκλοφορία του album και να αρχίσω δυνατά στο "Spirit of Woodstock Festival" στην Mirapuri, στην Ιταλία, όπου παίζω στις 31.07.12 και 08.01.12. Μια νέα σελίδα θα είναι σύντομα διαθέσιμο και αυτό είναι αρκετό για αυτό το χρονικό διάστημα. Σίγουρα είμαι πάντα ανοιχτος για νέα δουλειά, συνεντεύξεις ή κάτι τέτοιο και είμαι ενθουασιασμένος για ό,τι άλλο θα γίνει το 2012.




Martin Creek
: Το Rock N' Roll Town είναι μια σπουδαία πλατφόρμα για νέους καλλιτέχνες να έρθουν σε επαφή με άλλους και στο με τις ειδήσεις του blog. Ο καθένας που του αρέσει η Rock ή η Metal μουσική βρίσκει πληροφορίες σχετικά με το τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Γιαυτό ομάδα του Rock N 'Roll Town συνεχίστε να rockάρετε
.




Το Rock N' Roll Town ευχαριστεί τον Martin Creek για αυτή την συνεργασία και του εύχεται καλή πορεία και πολλές επιτυχίες.

Τον Martin Creek μπορείτε να τον βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους :

Official Site: http://www.martincreekmusic.com/
Facebook Page: http://www.facebook.com/pages/Martin-Creek/100421683338901




Steve Xanthis