Ο Τραγουδιστής Των Green Day Έσπασε Την Κιθάρα Του Πάνω Στην Σκηνή - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Τραγουδιστής Των Green Day Έσπασε Την Κιθάρα Του Πάνω Στην Σκηνή


Οι Green Day έπαιξαν στο I Heart Festival και η εμφάνιση τους δεν τέλειωσε όπως ήθελαν.

Κατά τη διάρκεια της εμφάνισής τους, ενημερώθηκαν ότι έχουν ακόμα 1 λεπτό να παίξουν ενώ είχαν κανονίσει ότι θα παίξουν ακόμα 20 λεπτά, πράγμα που εξόργισε τον Billie Joe Armstrong. Ο λόγος που το show τους μειώθηκε είναι ότι μετά από αυτούς θα ανέβαινε στην σκηνή ο τραγουδιστής Usher. Τότε ο τραγουδιστής των Green έβγαλε τον εξής λόγω που ακολουθεί και έσπασε την κιθάρα πάνω στην σκηνή. Πάντως οι Green Day εξέδωσαν ανακοίνωση στην οποία αναφέρουν ότι ο Armstrong βρίσκεται σε θεραπεία για κατάχρηση ουσιών και ο χρόνος τους δεν είχε μειωθεί, ενώ επιπλέον ζητάνε συγνώμη σε όσους προσέβαλαν στο I Heart Festival.

Ο Billie Joe Armstrong αανέφερε χαρακτηριστικά : "Πλάκα μου κάνετε; Έμεινε ένα λεπτό; Θα μου δώσετε ακόμα ένα γαμημένο λεπτό; Δείτε τη γαμημένη πινακίδα εκεί πάνω. Ένα λεπτό. Αφήστε με να σας πω κάτι. Είμαι στο χώρο από το γαμημένο 1988. Και θα μου δώσετε ένα γαμημένο λεπτό; Πρέπει να μου κάνετε πλάκα. Τι διάολο; Δεν είμαι ο γαμημένος Justin Bieber, μαλάκες."

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το video :






Steve Xanthis