Ο Robert Plant Είναι Διαθέσιμος Για Reunion Των Led Zeppelin - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Ο Robert Plant Είναι Διαθέσιμος Για Reunion Των Led Zeppelin


Ο frontman των θρυλικών Led Zeppelin είναι πρόθυμος για ένα reunion της μπάντας!

Ο Robert Palnt εμφανίστηκε στο αυστραλιανό "60 Minutes" και δήλωσε χαρακτηριστικά : "Οι άλλοι δύο (ο Jimmy Page και ο John Paul Jones) είναι Αιγόκεροι. Δεν λένε λέξη. Είναι κλεισμένοι στον δικό τους κόσμο και το αφήνουν πάνω μου...δεν είμαι εγώ ο κακός. Πρέπει να μιλήσετε με τους Αιγόκερους. Εγώ δεν έχω τίποτα να κάνω το 2014"

Το συγκρότημα είχε επανασυνδεθεί το 2007 για μία συναυλία, αλλά δεν συνέχισαν λόγω υποχρεώσεων του Robert Plant.




Steve Xanthis