Αποκλειστική Συνέντευξη Του Murray Lightburn Στο Rock N' Roll Town - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Αποκλειστική Συνέντευξη Του Murray Lightburn Στο Rock N' Roll Town


Ο μουσικός από τον Καναδά, Murray Lightburn, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο Rock N' Roll Town. Κυκλοφόρησε το δικό του album με τίτλο "Mass Light", ενώ είναι γνωστός και για το συγκρότημα στο οποίο τραγουδάει που έχει όνομα "The Dears".

RNRT : Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την μουσική;

Murray Lightburn : Ήταν πάντα εκεί. Από όταν ήμουν πολύ νέος, έκανα τραγούδια και μάλιστα προσπάθησα να πάρω και άλλα παιδιά να κάνουν εφεδρικά φωνητικά μέρη.


RNRT : Σε ποια ηλικία αποφάσισες ότι αυτό είναι που θες να κάνεις για την υπόλοιπη ζωή σου;

Murray Lightburn : Δεν το ήξερα μέχρι που στα τέλη των 20 μου αποφάσισα να πάω δημόσια και να καταβάλλω προσπάθειες για να αφήσω άλλους να ακούσουν τι έκανα. Η Ναταλία ήταν άμεσα υπεύθυνη για αυτό όταν συμφώνησε να μπει στους The Dears. Απλά είπε, "Πρέπει να κυκλοφορήσουμε ένα album." Και αυτό ήταν.


RNRT : Ποιες μπάντες και μουσικοί σε επηρέασαν όταν ήσουν παιδί;

Murray Lightburn : Όταν ήμουν παιδί, ήμουν αναγκασμένος να τραγουδάω πολλή μουσική της εκκλησίας. Καθώς μεγάλωνα, η r'n'b έγινε πιο κυρίαρχη. Μέχρι τη στιγμή που ήμουν 12, λάτρευα τον Prince. Τελικά ανακάλυψα την εναλλακτική ροκ μουσική στην εφηβεία μου, διδάσκοντας τον εαυτό μου κιθαριστικά μέρη από U2, REM, και The Smiths στην ηλικία των 15. Ποτέ δεν άκουσα μια μελωδία Beatles μέχρι ήμουν στα 20 μου.


RNRT : Πριν από δύο χρόνια, ξεκίνησες να γράφεις τραγούδια που προφανώς δεν ταιριάζουν με τις προηγούμενες προσδοκίες. Έχεις θετικές ή αρνητικές αντιδράσεις από τους οπαδούς σου;

Murray Lightburn : Νομίζω ότι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να αναρωτιούνται αν οι The Dears είναι ακόμα ενεργοί. Ήμασταν αρκετά ήσυχα για ένα-δύο χρόνια τουλάχιστον. Η ελπίδα μου ήταν ότι οι άνθρωποι θα έρθουν στην ηχογράφηση και για τους δικούς τους όρους. Φυσικά, το δίκτυο The Dears είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για το project αυτό. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι πολύ γλυκοί, ενθαρρυντικοί και εξαιρετικά θετικοί. Είμαι αιώνια ευγνώμων.


RNRT : Κυκλοφόρησες το νέο σου album "Mass Light". Συγχαρητήρια! Πες μας λίγα λόγια για το πολυαναμενόμενο solo project σου.

Murray Lightburn : Το "Mass Light" εμπίπτει στην κατηγορία της science-fiction fantasy. Υπάρχει μια αφηρημένη αφήγηση και η φωνή είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που εγώ αποκαλώ "The Ruiner". Η διοργάνωση είναι ένα είδος της αφηρημένης "synthpopera" βασισμένη σε μια ιδέα για ένα musical να γυριστεί. Μια διασταύρωση του Dune, του Slaughterhouse Five και του Jesus Christ Superstar.


RNRT : Το "Mass Light" είναι ένα electro pop opera album με special ήχους. Πώς αποφάσισες να κυκλοφορήσεις ένα album με ένα μουσικό είδος σαν αυτό;

Murray Lightburn : Απλώς αποφάσισα ότι θα ήθελα να το κάνω. Δεν υπήρχε κανείς να με σταματήσει.


RNRT : Εκτός από τη solo καριέρα, είσαι στην μπάντα "The Dears". Ποια είναι τα σχέδιά σου με την μπάντα; Έχετε κάποια σχέδια για ένα νέο album;

Murray Lightburn : Οι The Dears είναι για πάντα. Ανυπομονώ για την επόμενη Οδύσσεια του εν λόγω project. Έχω ένα ωραίο συναίσθημα στο να πάρω την κιθάρα με μια μπάντα γύρω μου και πάλι. Όσο μου δίνει αυτό το project, θα το κάνω πάντα επειδή αγαπώ αυτόν τον κόσμο. Τα τραγούδια, το κοινό, τους ανθρώπους σε αυτόν τον κόσμο.


RNRT : Τώρα έχεις την εμπειρία από την solo καριέρα και από την καριέρα στην μπάντα. Προτιμάς καλύτερα τη solo καριέρα ή μια καριέρα με μπάντα;

Murray Lightburn
: Υπάρχουν πολλά απελευθερωτικά πράγματα για να κάνεις από μόνος σου. Και υπάρχουν τόσα πολλά ενθαρρυντικά πράγματα στο να είσαι εκτός από μια καλλιτεχνική κολεκτίβα, ειδικά μια τόσο πλούσια και θαυμάσια, όπως οι The Dears. Υποθέτω ότι είναι όπως το να έχεις κέικ και να το τρως.



Murray Lightburn : Ευχαριστώ που νοιαστήκατε.



Το Rock N' Roll Town ευχαριστεί τον Murray Lightburn για αυτή την συνεργασία και του εύχεται καλή πορεία και πολλές επιτυχίες.

Τον Murray Lightburn μπορείτε να το βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους :

Official Sitehttp://murraylightburn.com/
Twitterhttps://twitter.com/masstolight




Steve Xanthis