Κοντά Στην Αυτοκτονία Έφτασε Ο Τραγουδιστής Των Black Stone Cherry - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Κοντά Στην Αυτοκτονία Έφτασε Ο Τραγουδιστής Των Black Stone Cherry


Σε συνέντευξη που έδωσε ο frontman των Black Stone Cherry αποκάλυψε πόσο κοντά ήταν στην αυτοκτονία!

Ο Chris Robertson έδωσε συνέντευξη στο You Rock Foundation ανέφερε ότι είχε φτάσει κοντά στην αυτοκτονία, αλλά ο Ιησούς τον απέτρεψε από αυτό. Ο Chris αναφέρει χαρακτηριστικά «θα αυτοκτονούσα, είχα γεμίσει το όπλο» και έπειτα περιγράφει αυτά που συνέβησαν όταν επισκέφτηκε τον πάστορα στην εκκλησία.

«Προσευχήθηκα εκείνη την στιγμή να έρθει ο Ιησούς στην ζωή μου, και μόλις τελειώσαμε την προσευχή, δεν μπορούσα να μιλήσω, τόσο δυνατά έκλαιγα. Τότε με ακούμπησε με το χέρι του και έπεσα κανονικά στα γόνατα, και ένιωθα ότι είχα 20.000 σφυγμούς. Αυτή ήταν η πιο απελευθερωτική στιγμή της ζωής μου. Από τότε, κάθε μέρα είναι ευκολότερη.»

«Όλες εκείνες τις στιγμές που ένιωθα ότι ήμουν μόνος, δεν ήμουν. Όταν έβγαινα με ένα όπλο στο χέρι για να το βάλω στο στόμα και να τραβήξω την σκανδάλη, υπήρχε κάποιος που με σταματούσε. Για εμένα ήταν ο Ιησούς. Αυτό μου άλλαξε την ζωή




Steve Xanthis