Τίτλοι Τέλους Για Τους Black Sabbath - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Τίτλοι Τέλους Για Τους Black Sabbath


Το θρυλικό συγκρότημα έφτασε στο τέλος του!

Η τελευταία περιοδεία των Black Sabbath με τίτλο "The End" έβαζε υποψίες για το τέλος της πετυχημένης πορείας του συγκροτήματος. Ο Ozzy Osbourne σε συνέντευξή του στο Nola ήρθε για να τις επιβεβαιώσει λέγοντας τα εξής:

"Ήρθε το τέλος των Black Sabbath, πιστέψτε με. Τον Δεκέμβριο γίνομαι 68 χρονών και έρχεται η ώρα να σταματήσω.  Δεν λέω ότι δεν θα ανεβαίνω στη σκηνή με τον Geezer ή τον Tony, ή με κάποιον από αυτούς μερικές φορές, αλλά επισήμως σκοπεύουμε να σταματήσουμε. Δεν θέλω να “πέφτουμε” ποιοτικά και να παίζουμε μόνο και μόνο για τα γαμ***να λεφτά. Έτσι έχει η κατάσταση, και θα κάνω πράγματα δικά μου μετά.

Δεν θέλω να έχω πάλι αυτόν τον φόβο, και όλα αυτά τα ταξίδια για την περιοδεία των Sabbath με εξουθενώνουν. Γι’ αυτό και αυτή θα είναι η τελευταία μας περιοδεία, για να πούμε ένα αντίο. Το τέλος θα είναι οριστικό. Δεν θα ξαναπαίξουμε. Μη με παρεξηγείτε, ακόμα μου αρέσουν οι συναυλίες. Το πρόβλημα είναι τα ταξίδια και η κούραση. Αυτή η πλευρά της συναυλίας έχει μεγάλο αντίκτυπο πάνω μου… Μου αρέσει να είμαι πάνω στη σκηνή με τους Sabbath. Αυτό που δεν αγαπώ είναι τα υπόλοιπα, απαραίτητα όμως ώστε να πραγματοποιηθεί μια συναυλία.
".




Katerina Zgr