Ο Frontman Των Satyricon Διαγνώσθηκε Με Όγκο Στον Εγκέφαλο - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Ο Frontman Των Satyricon Διαγνώσθηκε Με Όγκο Στον Εγκέφαλο



Άσχημα τα νέα για τον frontman και ιδρυτή των Satyricon!

Ο Sigurd "Satyr" Wongraven ανακοίνωσε την ασθένειά του μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram γράφοντας τα εξής: "Πριν 8 μέρες, αρρώστησα πολύ άσχημα και πήγα εσπευσμένα στο νοσοκομείο. Οι εξετάσεις έδειξαν ότι υπάρχει ένας "τυφλός επιβάτης" στο κεφάλι μου. Πιθανότατα είναι καλοήθης. Μπορώ να ζήσω με αυτό μέσα μου για όσο καιρό δεν διογκώνεται. Θα ήταν πολύ περίπλοκη διαδικασία να το αφαιρέσω από τώρα και αυτό θα έπρεπε να συμβεί σε περίπτωση που λάβει ένα μέγεθος που καθιστά τη ζωή μου σε άμεσο κίνδυνο.»

«Είναι κάτι που μου συνέβη, όπως τυχαίνουν άλλα πράγματα στον οποιονδήποτε. Υπάρχουν άνθρωποι που αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρότερες καταστάσεις από εμένα, συνεπώς δε νιώθω λύπηση για τον εαυτό μου. Έχω μία σπουδαία οικογένεια, πολλούς φίλους, τη μπάντα μου τους Satyricon, τα Κρασιά Wongraven και πολλούς ανθρώπους απ' όλον τον κόσμο που στηρίζουν αυτά που κάνω.»

«Θα προσπαθήσω να πάρω πίσω τις δυνάμεις μου για τις επόμενες 2 εβδομάδες, και μετά θα αρχίσω γράψιμο πάνω στον επόμενο δίσκο των Satyricon, όπως και θα ξανασχοληθώ με τα κρασιά μου."

Το Rock N' Roll Town του εύχεται καλή ανάρρωση και να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό στο νορβηγικό του συγκρότημα!




Μελίνα Παλιογιάννη