Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

Iron Minion


Χο Χο Χο...Merry Σκόρδου!!!

Άσχετο, αλλά έπρεπε να κάνω μία εισαγωγή για την επιστροφή μου! Rock N' Roller εδώ, Rock N' Roller εκεί, Rock N' Roller παραπέρα, Rock N' Roller στη γη, στον ουρανό, Rock N' Roller και στον αέρα! Βασικά Rock N' Roller στα fm (όχι football manager)! Βασικά λέω μαλακίες για να γεμίσω γραμμές! Anyway!

Το άρθρο της επιστροφής μου έρχεται με μία είδηση που διάβασα χθες και έχει να κάνει με τον φίλο μας τον Croatian Crusader. Ο φίλος μας Croatian λοιπόν, ανέβασε πρόσφατα στη σελίδα του "Devian Art" μερικά εξώφυλλα από τους δίσκους των Iron Maiden. Μέχρι εδώ καλά...Μετά όμως αγαπητοί μου αναγνώστες, αρχίζουν τα ψυχολογικά! Ο Croatian Crusader αποφάσισε σε αυτά τα εξώφυλλα να αντικαταστήσει την πασίγνωστη μασκότ του συγκροτήματος, Eddie, με τα Minion από την γνωστή ταινία "Despicable Me" ή όπως λέμε και στο χωριό μου "Εγώ, Ο Απαισιότατος" (από ότι καταλάβατε δεν ξέρουμε καλά αγγλικά στο χωριό μου)!

Εγώ πέρασα να πω ένα "Μάλιστα" και να βγάλω 3 συμπεράσματα για αυτό που έκανε ο Croatian Crusader:

1) Έχει ψυχολογικά
2) Έχει πολλά ψυχολογικά
3) Έχει πολύ ελεύθερο χρόνο (μτφ: Δεν έχει γκόμενα)

Πάντως, πέρα από την πλάκα (στην Ακρόπολη) ο Croatian Crusader έκανε πολύ καλή δουλειά και του αξίζουν συγχαρητήρια, γιαυτό και εγώ θα σας δείξω παρακάτω κάποια εξώφυλλα των Iron Maiden όπως τα έφτιαξε ο φίλος μας Croatian Crusader!













                                       


Υ.Γ. ΠΑΟΚ, Whiskey & Iron Minion Δίσκοι




Rock N' Roller

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates