Έφυγε Ο Drummer Των In Flames Από Το Συγκρότημα - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Έφυγε Ο Drummer Των In Flames Από Το Συγκρότημα


Ο drummer των In Flames αποτελεί παρελθόν από τη μπάντα!

Ο Daniel Svensson ήταν drummer των In Flames για 17 χρόνια και πλέον αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να χωρίσουν οι δρόμοι τους. Ο λόγος αποχώρησής είναι η επιθυμία του να αφοσιωθεί στην οικογένειά  του.

Ο Svensson δήλωσε τα εξής: "Αποφάσισα να κλείσω το κεφάλαιο In Flames, αφού ολοκληρώσουμε την περιοδεία που τρέχει αυτή τη στιγμή. Πραγματικά, υπήρξε ένα φανταστικό ταξίδι και θέλω να ευχαριστήσω τους Anders, Björn, Peter, Jesper και Niclas από τα βάθη της καρδιάς μου για όλες τις υπέροχες αναμνήσεις και εμπειρίες, τις οποίες μοιραστήκαμε τα τελευταία 17 χρόνια!

Είναι δύσκολο να αφήσω τη δεύτερη οικογένεια μου, αλλά τώρα είναι η στιγμή για μένα για να φροντίσω και να περάσω περισσότερο χρόνο με τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου – τη γυναίκα και τις τρεις κόρες μου. Ίσως κάποιοι από εσάς να με ξανασυναντήσουν, καθώς θα ξεκινήσω τη δική μου ζυθοποιία στο επόμενο διάστημα. Κάτι, για το οποίο είμαι το ίδιο παθιασμένος, όπως ήμουν με τους In Flames.

Εύχομαι τα καλύτερα στους φίλους μου στο συγκρότημα και σε όσους εργάζονται για αυτούς. Σε εσάς, όλους τους fans ανά τον κόσμο, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, για την υποστήριξη όλα αυτά τα χρόνια που ήμουν στο συγκρότημα."




Steve Xanthis