Το Εθνικό Μουσείο Κιθάρας Τιμά Τον Tony Iommi - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Το Εθνικό Μουσείο Κιθάρας Τιμά Τον Tony Iommi


Ο κιθαρίστας των Black Sabbath τιμήθηκε με ένα ακόμα βραβείο!

Ο Tony Iommi τιμήθηκε με το βραβείο "Lifetime Achievement" από το Εθνικό Μουσείο Κιθάρας των Ηνωμένων Πολιτειών και είναι ο έκτος που τιμάται με το συγκεκριμένο βραβείο.

Ο ίδιος ο Iommi δήλωσε: "Αισθάνομαι μεγάλη τιμή για αυτό το βραβείο από το Εθνικό Μουσείο Κιθάρας. Η κιθάρα υπήρξε και συνεχίζει να είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου για το μεγαλύτερο μέρος της, και είμαι χαρούμενος που έχω συμβάλλει με τον δικό μου τρόπο στην κληρονομιά της. Όχι μόνο αυτό, αλλά έχω και την κατάλληλη θέση για αυτό το βραβείο στο νέο μου στούντιο."




Steve Xanthis