Corey Taylor: Μπορεί Nα Aφήσω τους Slipknot Κάποια Στιγμή - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Corey Taylor: Μπορεί Nα Aφήσω τους Slipknot Κάποια Στιγμή


Ο frontman των Slipknot άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να φύγει από το συγκρότημα!

Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο BBC Radio, ο Corey Taylor ανέφερε τα εξής:

«Αν με ρώταγες ένα χρόνο πριν, θα έλεγα όχι. Αλλά τώρα, αρχίζει να με κουράζει. Είμαι 42 χρονών. Δεν είμαι παιδαρέλι. Και όσο και να θέλω, είμαι κουρασμένος. Σε χρόνια Slipknot, είμαι 60 χρονών. Δεν ξέρω αν θα αποσυρθώ. Μπορεί να αφήσω τους Slipknot κάποια στιγμή, επειδή η μουσική αυτή απαιτεί πολλή ενέργεια και δεν ξέρω αν θα μπορώ να το κάνω αυτό στα 50 μου. Δεν σημαίνει ότι θα αφήσω τελείως τη μουσική. Μόνο τους Slipknot




Steve Xanthis