James Hetfield: Το Nothing Else Matters Το Έγραψα Για Εμένα Δεν Προοριζόταν Για Το Κοινό - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

James Hetfield: Το Nothing Else Matters Το Έγραψα Για Εμένα Δεν Προοριζόταν Για Το Κοινό


Ο frontman των Metallica, James Hetfield, προχώρησε σε μία πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση!

Σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε ο James Hetfield, ανέφερε ότι το "Nothing Else Matters", το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του συγκροτήματος, προοριζόταν για προσωπική χρήση και όχι για να κυκλοφορήσει σε κάποιο album της μπάντας.

Ο James Hetfield δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το "Nothing Else Matters" το έγραψα για εμένα. Δεν προοριζόταν για το κοινό. Ήταν ένα τραγούδι που γράφτηκε σε δωμάτια ξενοδοχείων κατά τη διάρκεια της "Justice" περιοδείας. «Δεν ήταν ένα κομμάτι που γράφτηκε για να το ακούσουν άλλοι άνθρωποι. Ήταν για εμένα και νομίζω πως αυτό ακριβώς είναι το σημαντικό του στοιχείο. Το έγραψα για να νιώσω καλά και ακριβώς με αυτές τις προθέσεις πρέπει να γράφεται η μουσική. Έχω μερικά ακόμα τέτοια κομμάτια. Όταν το άκουσαν οι υπόλοιποι του συγκροτήματος το θεώρησαν εκπληκτικό. Εγώ σκεφτόμουν πως έχουν τρελαθεί καθώς το εύρισκα σα μια γλυκανάλατη μπαλαντούλα, που απλώς με κάνει να νιώθω όμορφα. Επέμεναν… (γέλια). Τελικά το "Nothing Else Matters" βρήκε το δρόμο του. Με έκανε να νιώθω τρομερά ευάλωτος αυτό το κομμάτι. Το να κυκλοφορήσω ένα τέτοιο τραγούδι εκείνη την εποχή, ήταν ρίσκο. Εν τέλει, είμαι πολύ χαρούμενος που είχε και συνεχίζει να έχει αποδοχή. Πρόκειται για ένα ευαίσθητο τραγούδι με το οποίο ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί. Δεν αναφέρεται σε κάτι συγκεκριμένο, σε μια σχέση ή κάτι τέτοιο. Έχω δει το "Nothing Else Matters" να χρησιμοποιείται από αθλητικές ομάδες».




Steve Xanthis