Οι KISS Γράφουν Νέα Τραγούδια - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Οι KISS Γράφουν Νέα Τραγούδια


Οι KISS είναι εδώ με νέα μουσική!

Σύμφωνα με δηλώσεις του Gene Simmons ήρθε να επιβεβαίωση τα νέα βήματα των KISS μέσα από κάποιες δηλώσεις: 

«Αυτή την εποχή ασχολούμαστε με νέο υλικό. Πριν από λίγο καιρό έγραψα ένα κομμάτι με τίτλο "Your Wish Is My Command". Είναι ένα κομμάτι που θα μπορούσε να είναι βγαλμένο από το "Love Gun" του 1977 Η ιδέα πως ενώ εγώ δουλεύω σκληρά και κάποιος με φακίδες ή σπυράκια στο πρόσωπο αποφασίζει να κατεβάσει και να μοιραστεί τη μουσική μου, με κάνει έξαλλο. Είναι σα να είσαι υδραυλικός. Δουλεύεις στο σπίτι κάποιου όλη τη μέρα και όταν έρχεται η ώρα της πληρωμής σου αρνούνται τα χρήματα και σου λένε απλά ένα ευχαριστώ. Έχω ακούσει ανθρώπους να λένε πως έχω αρκετά χρήματα. Αυτό μου έλλειπε τώρα, να δέχομαι οικονομικές συμβουλές από 18χρονα. Το πιο λυπηρό από όλα είναι πως οι επόμενες χαρισματικές μπάντες δε θα έχουν τις ευκαιρίες που είχαμε εμείς, γιατί δεν υπάρχει, πλέον, μουσική βιομηχανία. Δε θα μπορούν να πληρώνουν το νοίκι και δε θα κερδίζουν κάτι από τη μουσική τους».




Steve Xanthis